Retourbeleid

De producten van De Notenkraam worden altijd gecontroleerd op kwaliteit en versheid bij inkoop en verkoop/uitlevering aan onze klanten waardoor het praktisch niet voorkomt dat producten niet vers zijn. Omdat wij verse producten/levensmiddelen verkopen en deze veelal speciaal gebrand en/of gemixt voor onze klanten zijn kunnen we deze niet retour nemen. Mochten er klachten zijn over de versheid  van onze producten of schade aan verpakking, bijvoorbeeld door transport, en u wilt toch retourneren dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan middels het contactformulier. Binnen 24 uur/1 werkdag ontvangt u een reactie van ons. U kunt er zeker van zijn dat uw vraag of opmerking wordt behandeld en dat De Notenkraam er naar streeft om een goede oplossing aan te bieden. 

Let op, geopende verpakkingen kunnen wij vanwege hygiënisch en veiligheidsredenen niet retour nemen. Producten dienen in de originele (en gesloten)  verpakking retour te worden verzonden. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd. De eventuele kosten die hieruit voorvloeien zijn voor rekening van de consument. Dit kan middels het contactformulier. Binnen 24 uur/1 werkdag ontvangt u een reactie van ons. U kunt er zeker van zijn dat uw vraag of opmerking wordt behandeld en dat De Notenkraam er naar streeft om een goede oplossing aan te bieden.

Voor retourzendingen kunt u gebruik maken van ons RMA-formulier.